אוזניות אלחוטיות שיאומי

אוזניות אלחוטיות שיאומי

שיאומי הוא אחד השמות החמים בעולם הטכנולוגיה בשנים האחרונות, כפי שתעיד העובדה שבשנת 2020 היא עקפה אפילו את אפל הענקית במכירת מכשירים סלולריים והדבר נובע בעיקר, אבל לא רק, בשל המחירים הנוחים של מוצרי המותג. אלא שקטלוג המוצרים של שיאומי ממש לא מסתכם בסמאטרפונים, והוא חולש על תחומי הטכנולוגיה השונים החל מטלוויזיות חכמות ומסטרימרים, דרך מצלמות ועד לצמידי כושר, מטהרי אוויר, מסנני מים וכמובן שגם אוזניות רגילות ואוזניות אלחוטיות. במאמר הבא נציג את כל מה שחשוב לדעת על אוזניות אלחוטיות שיאומי ונסביר לכם מתי ולמי הן עשויות להתאים כמו כפפה ליד.

 

יתרונות אוזניות אלחוטיות שיאומי

מחיר? סביר בהחלט

כידוע, אחד מסממני חברת שיאומי הוא המחירים המוזלים שהיא מציעה. סמארטפונים מבית היוצר של החברה מגיעים עם תג מחיר נוח מאוד, מה שבדרך כלל לא בא על חשבון האיכות. החדשות המעודדות בהקשר הזה הם שגם אוזניות אלחוטיות שיאומי מקיימות בחלק גדול מהמקרים תנאי זה. תוכלו למצוא אוזניות טובות במאות שקלים בודדים, מה שעשוי להיות זול בצורה ניכרת בהשוואה לחלק מדגמי ה-"תותחים הכבדים" בתחום.

יתרון נוסף הנובע מהמחיר הוא שיש דגמי אוזניות אלחוטיות בהם בעת הזמנה מחו"ל לא תגיעו לרף המס – מה שאומר שהמחיר שנדרש מכם לשלם בפועל יורד פלאים. לעיתים ההנחה הזו מגולמת במחיר האוזניות כפי שהן נמכרות בישראל, אבל לא תמיד, ולכן מומלץ לבצע בדיקה קצרה לבחינת מחיר האוזניות, בישראל ומחוצה לה, על מנת לדעת מהי הדרך המומלצת לרכוש אותן. כפי שתראו בהמשך, חלק גדול מהבדיקות האלה, בהתייחס לדגמים מומלצים לבית שיאומי, כבר ביצענו עבורכם.

איכות השמיעה

האם המחיר הנוח בא על חשבון האיכות? לאחר שסקרנו את הנושא של אוזניות אלחוטיות שיאומי ביקורת ברשת, נתקלנו בדעות לכאן ולכאן, אבל לדעתנו אתם יכולים להיות רגועים. גם אם לא בהכרח מדובר באוזניות מהטופ העולמי, כאלה המיועדות לשימוש מקצועי או בקרב האנשים שרגישים לכל תו או שינוי בצליל (ראינו למשל לא מעט תלונות על איכות הבסים בחלק מהדגמים), מרבית המשתמשים ימצאו לדעתנו אוזניות באיכות מספקת בהחלט.

נוחות השימוש

גם ברמת המפרט הטכני, נראה שבדגמים המומלצים של אוזניות שיאומי אלחוטיות – לרבות מותג המשנה Redmi – אתם יכולים לסמן "וי". הן מציעות את רוב הפ'יצרים שאפשר לצפות להם, ביניהם תמיכה בחיבורי הבלוטוס' המתקדמים, אפשרות להחלפה נוחה בין מצבים בלחיצת כפתור בחלק מהדגמים (באחרים תצטרכו להשתמש בטלפון החכם שלכם לצורך זה), מנגנון ביטול רעשי רקע (נכנס לתמונה בדגמים האחרונים) או חיי סוללה סבירים בהחלט.

 

אוזניות אלחוטיות שיאומי מחיר

סיבה מרכזית להצלחה של מוצרי שיאומי, ובכלל זה סמארטפונים, היא שהמחיר שלהם נוח בצורה משמעותית ביחס למתחרים בלי שצריך "להקריב" יותר מדי מבחינת הביצועים והאיכות. החדשות המעודדות הן שזו בהחלט התמונה ביחס לחלק גדול מדגמי האוזניות של החברה הסינית המובילה. הדגמים הפופולאריים של אוזניית שיאומי מגיעים עם תג מחיר סביר בהחלט והוא נאמד לרוב במאות שקלים בודדים. ראוי להדגיש כי המחירים הם לא בסקאלה של השמות היקרים והמוכרים בעולם, אלא בטווח בינוני באופן יחסי.

עם כל הכבוד לנושא המחיר ולחשיבותו, ברור שהוזלה לא שווה הרבה אם האוזניות לא מבצעות את התפקיד שלשמן קונים אותן. במקרה של אוזניות אלחוטיות שיאומי האיכות בהחלט צפויה לספק את הצרכים של רוב המשתמשים. כפי שאכן עולה מביקורות של משתמשים מרחבי העולם, זהו לא הסאונד האיכותי, העוצמתי והמופרד ביותר שתוכלו למצוא בשדה המשחק. אותם משתמשים מציינים למשל את הירידה באיכות השמע עם העלייה בעוצמת השמע, את הקושי לנהל שיחות בעזרת האוזניות בסביבה בעלת רעשי רקע גבוהים באופן יחסי או את הבסים הנוטים להיות מעט שטוחים בחלק מהמקרים ובכך פוגעים בדיוק הצלילים.

עבור המשתמש הממוצע, שאינו זקוק לאוזניות מקצועיות או לאיכות צליל מקסימלית בכל רגע נתון, זה עשוי להספיק. מנגד, חשבו על שימוש מקצועי או סתם על מישהו שרוצה לראות פרק בסדרה האהובה עליו בלי שרעשי הרקע יפריעו – אפשר למצוא דגמים שמתאימים יותר לשמש אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה, גם אם בסביבה בעלת רעשים סבירים ניתן להסתדר.

 

אוזניות אלחוטיות של שיאומי: האם כדאי לרכוש מהארץ הוא להזמין באינטרנט? 

כל עוד מדובר על אוזניות אלחוטיות של שיאומי, שהן מוצר טכנולוגי בולט המגיע מסין, אי אפשר שלא לדבר על המחיר ועל האפשרות הקורצת מאוד של הזמנתם מאחת המדינות הנמצאות מעבר לים. האינטרנט פתח הרבה מאוד אופציות מהבחינה הזו, לרבות דרך האתרים הסיניים שיציגו מן הסתם את דגמי המותג, שם המחיר עשוי להיות זול בעשרות אחוזים בהשוואה לקניית אותו דגם בישראל.

יתרון משמעותי בהקשר זה הוא שהרכישה של אוזניות אלחוטיות שיאומי עשויה להיות במחיר שאינו מגיע לרף המס, כך שתוכלו להימנע מעלויות מיותרות. בחלק מהמקרים הדבר מגולם גם באוזניות הנמכרות בישראל, אבל לא בכולן, ואכן ניתן למצוא לעיתים פערי מחירים המייקרים את האוזניות ומבטלים את אחד היתרונות המובהקים ביותר שלהן, ולכן אנחנו ממליצים תמיד לבצע השוואה של מחיר דגם אוזניות מסוים בישראל ומחוצה לה. הפערים עשויים להיות משמעותיים ולשנות את כדאיות רכישת האוזניות.

אין ספק שהזמנת אוזניות אלחוטיות של שיאומי מהאתרים הבינלאומיים, תציג לכם מגוון רחב יותר של אפשרויות ודגמים שלא קיימים עדיין בשוק הישראלי, וגם המחיר צפוי להיות זול יותר. מן העבר השני של המשוואה, חשוב להביא בחשבון את זמני ההמתנה שעשויים לעמוד על שבועות או חודשים. בנוסף, יש אנשים שמחפשים סיוע טכני ושירות כשהם קונים אוזניות, ולכן יעדיפו לבצע את הקנייה בחנות שהם מכירים. כמו שלל פרמטרים אחרים הקשורים לרכישת אוזניות אלחוטיות של שיאומי או כל חברה אחרת, אין כאן תשובה חד משמעית.

 

אוזניות אלחוטיות שיאומי: עיצוב

כיום אוזניות הפכו במידה מסוימת לסמל אופנה, או אפילו לסמל סטטוס, כאשר יותר ויותר חברות שמות היום דגש על צורות ייחודיות, שילובי צבעים, מיתוג מיוחד והפתעות אחרות. אם בוחנים למשל את המתחרה הגדולה Apple, ניכר שהעיצוב של לא מעט מהדגמים שלה הוא מלאכת מחשבת של ממש. בתחילת הדרך, אגב, שיאומי זכתה לכינוי "אפל הסינית" – בין השאר מסיבה זו בדיוק. הדגמים הראשונים של החברה הזכירו במידה מסוימת את העיצוב של אוזניות אפל. יש שיתייחסו לכך בתור השראה, הצינים כמובן יטענו שמדובר בהעתקה או בניסיון לנכס לעצמה חלק מהמאפיינים הברורים של המתחרה הענקית מארצות הברית.

האם זוהי התמונה גם בנקודת הזמן הנוכחית? אפשר לומר שכן, אבל ממש לא באופן גורף. במידה מסוימת יש דגמים של שיאומי שעונים גם כן על ההגדרות האלה ומזכירים במראה שלהם דגמים מקבילים של המתחרות הגדולות, אלא שהתגבש גם אופי מסוים של אוזניות אלחוטיות שיאומי. ברמה הכללית אפשר לטעון שהם לא בהכרח המעוצבים או המרשימים ביותר שיש מבחינה ויזואלית, ושרוב המשתמשים בוחרים אותן בגלל השילוב שבין מחיר הוגן לבין איכות מספקת. אגב, ייתכן שהעיצוב הוא אחת הסיבות למחירים הנוחים שלהם, אם כי כפי שציינו קודם לכן, אתם עדיין לא יכולים לצפות לסטנדרטים של חלק מהחברות הגדולות, בין אם מבחינה טכנולוגית ובין אם בכל הנוגע לעיצוב ולפרטים הקטנים. יש משתמשים עבורם האוזניות פשוט לא מרגישות איכותיות עקב התחושה שהתכנון והייצור אינם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש.

 

הטכנולוגיהמספקת בהחלט

כשבוחרים מוצר טכנולוגי דוגמת אוזניות אלחוטיות שיאומי, מצפים כמובן שהוא יהיה מתקדם או לפחות יעשה את העבודה בצורה פשוטה וללא תקלות. כדי לראות מה התמונה במקרה של אוזניות שיאומי נדרשת כמובן בחינה של כל דגם ודגם, וכמובן שנדרש גם להבחין בין קבוצות המוצרים השונות: למשל אוזניות אלחוטיות מול אוזניות חוטיות, או אוזניות בלוטות' בהשוואה לסוגי חיבורים אחרים. יחד עם זאת, ברמה הכללית ניתן לטעון שהאוזניות נוטות להציע מענה ראוי מבחינה טכנולוגית. בין השאר, תוכלו למצוא דגמים המתחברים בצורה נוחה ומהירה למכשירי הבלוטות' השונים, מסתנכרנים עם מגוון אפיקי השמעה והזרמת מדיה, יש להם ברירה בין מצבי שמיעה שונים ועוד.

אפשר להגיד שהאוזניות בהחלט מציעות שימוש נוח בהשוואה ללא מעט מתחרות. תמצאו תחת המותג דגמים הנחשבים לקלי משקל, מה שמקל מאוד על השימוש בהן והנשיאה שלהן, אפילו במקרים בהם הגודל הכללי של האוזניות אינו הקטן ביותר שתמצאו. יש דגמים שמציעים אפשרויות להתאמה אישית, למשל בחירה בין סוגים וגדלים שונים של מתאמים שמגיעים עם האריזה, מה שאמור להקל על כל משתמש למצוא את הצורה האידיאלית עבורו.

בשנים האחרונות חלק מהנקודות שנחשבו לחולשות של דגמי אוזניות אלחוטיות של שיאומי שופרו. כך למשל הדגמים האחרונים מציעים חיי סוללה ארוכים בהשוואה לעבר, כשדוגמה נוספת היא שילוב מנגנון יעיל של סינון רעשים בחלק מהדגמים: בתחילת הדרך אוזניות שיאומי זכו לביקורות שליליות רבות על רקע איכות השמע הירודה בתנאים שאינם אופטימליים (סביבה רועשת או כאשר מגבירים את העוצמה לרמות הגבוהות שלה), אבל נראה שיש מגמת שיפור די רצינית בנושא. כל אלו אמורים להקל על חוויית השימוש באוזניות, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך, ולהסביר מדוע דגמי שיאומי צפויים להמשיך להיות פופולאריים בקרב משתמשים מכל קבוצות הגיל והאוכלוסייה.

 

אוזניות אלחוטיות שיאומי מומלצות

יש לכם מכשיר שיאומי? אלה האוזניות הכי מומלצות לנייד שלכם. מומחי ibuds כאן כדי לאפשר לכם לבחור אוזניות אלחוטיות שמתאימות באופן אבסולוטי למכשירי שיאומי (וגם לאחרים), אז תישארו כאן כי הולך להיות לוהט! 

אוזניות אלחוטיות שיאומי Mi True Basic 2 Xiaomi

Mi True Basic 2 הם אוזניות אלחוטיות מבית שיאומי, המשלבות איכות גבוהה לצד תג מחיר הוגן, עם נוחות אבסולוטית והתאמה מלאה לקימורי האוזניים. הדגם מגיע עם קייס הטענה ואוזניות קלות משקל הנכנסות לתוך האוזן ומכניסות אתכם לזון מוזיקלי מושלם. היציבות של האוזניות בולטת מאוד, לצד ניהול שיחות נוח מתמיד.

יתרונות

  • מעבד Bluetooth 5.0 משודרג
  • שליטה במוזיקה ושיחות
  • אפשרות להאזנה או שיחה עם אוזנייה אחת
  • עיצוב ארגונומי המתאים לאימוני כושר
  • עוזר קולי בלחיצה אחת
  • קל משקל: כ-4.1 גרם לאוזנייה אחת

בדקו מחיר ב-KSP

 

https://www.youtube.com/watch?v=WKiQNZkVt0s

סרטון > https://www.youtube.com/watch?v=WKiQNZkVt0s

אוזניות אלחוטיות שיאומי ספורט Xiaomi Mi Sports Bluetooth Earphones

מחפשים אוזניות אלחוטיות לריצה מעולות, שפשוט כיף לרוץ איתן ואפילו להרים משקולות בסטייל? קבלו! דגם אוזניות אלחוטיות שיאומי ספורט, Xiaomi Mi Sports Bluetooth Earphone, עם בקר שליטה נוח המתאים הצורה בטוחה וטובה לכל פעילות גופנית. האוזניות מספקות 7 שעות האזנה ברצף, הן עמידות למים וזיעה והן מתכווננות וסופר נוחות ללבישה.  אהה.. ואפשר לרוץ איתן בכיף גם בגשם! 

יתרונות

  • קלות מאוד: רק 17.8 גרם
  • עיצוב עם מתלה לאוזניים לאימון בטוח
  • אפשרות לכוון מתלי האוזניים
  • חסינות למים וזיעה
  • עד 7 שעות האזנה ברצף
  • עיצוב בטוח ומאוזן
  • מיקרופון מובנה לניהול שיחות
  • עשוי מחומרים היפו-אלרגניים

בדקו מחיר ב-KSP 

 

https://www.youtube.com/watch?v=wIHdDo6EFd4

סרטון > https://www.youtube.com/watch?v=wIHdDo6EFd4

 

אוזניות אלחוטיות שיאומי Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2 Basic 

אוזניות אלחוטיות המעניקות חופש תנועה ומאפשרות לכם להיכנס לזון מוזיקלי, או להאזין להרצאה מרתקת. אלו הן אוזניות אלחוטיות המאפשרות להתחבר בטכנולוגיית Bluetooth בנסיעה, באימון או בריצה. הסוללה חזקה במיוחד ומגיעה עם קייס טעינה קלאסי. אלה האוזניות המומלצות מפי מומחי אתר ibuds בקטגוריית אוזניות עם תג מחיר הוגן שעושות את העבודה.

יתרונות

  • סאונד סופר איכותי
  • בס צפוף ועוצמתי
  • קישוריות נהדרת בזכות Bluetooth 5.0
  • עד 20 שעות האזנה עם קייס טעינה
  • עיצוב ארגונומי לנוחות מושלמת
  • אפשרות לשלוט במוזיקה ובשיחות
  • מיקרופון איכותי

בדקו ב-KSP

 

https://www.youtube.com/watch?v=486ud_GpEcg

סרטון > https://www.youtube.com/watch?v=486ud_GpEcg

אוזניות אלחוטיות שיאומי Xiaomi Mi True Wireless Lite 

הכירו! אוזניות אלחוטיות הכי שוות ונוחות מבית שיאומי. הדגם Mi True Wireless Lite בהחלט נותן לכם חופש אמיתי של מוזיקה וחוויית סאונד נדירה, הרבה בזכות התמיכה ב-AAC מתקדם. האוזניות מאפשרות להאזין בסטייל למוסיקה, לנהל שיחות מהנייד או לצאת איתן לאימון ספורט בכל מקום. הדגם מגיע עם קייס טעינה מפנק ונוח לשימוש. 

יתרונות

  • צליל איכותי ומשופר
  • הפעלה ושליטה במגע
  • עיצוב ארגונומי מותאם לאוזניים
  • חיי סוללה ארוכים
  • זיהוי כניסה והוצאה מהאוזניים
  • תמיכה בטכנולוגיית AAC

בדקו ב-KSP

 

https://www.youtube.com/watch?v=gxJZ2r7bqbU

סרטון > https://www.youtube.com/watch?v=gxJZ2r7bqbU

אוזניות אלחוטיות שיאומי קשת בלוטוס Xiaomi Mi Bluetooth Headphone

אוזניות קשת סופר נוחות ממותג שיאומי המספקות איכות שמע גבוהה לצד עיצוב מרהיב. האוזניות סופר נוחות לשימוש, הן מתקפלות בצורה אידיאלית לאחסון ומספקות 10 שעות האזנה. האוזניות בעלות בס עוצמתי, מה שהופך אותן לאידיאליות לשמיעת מוזיקה, אך אם תרצו לשוחח בהן, תוכלו להשתמש במיקרופון המובנה שלהן. 

יתרונות

  • האזנה 10 שעות
  • אוזניות מתקפלות
  • תמיכה ב- Qualcomm aptXTM
  • דרייברים בגודל 40 מ"מ
  • טווח קליטה אלחוטית 10 מטר

בדקו מחיר ב-KSP

סרטון > https://www.youtube.com/watch?v=9j2ptpwNE

 

אוזניות אלחוטיות שיאומי ביקורת 

אוזניות אלחוטיות שיאומי ספורט – Bluetooth של Xiaomi Mi Sports

למוצר זה של אוזניות אלחוטיות שיאומי ביקורת טובה המדגישה את השימושיות שלו, כיוון שהמוצר המיועד במיוחד לצרכנים המודעים לכושר והוא מתחבר גם למגוון ההולך וגדל של מכשירי כושר המשווקים על ידי החברה.

אם נשפוט את אוזניות אלחוטיות של שיאומי ה-Bluetooth של Xiaomi Mi Sports בהסתכלות רק על איכות הצליל, נאמר כי הצליל מאוזן, מרתק ומלא חיים. הם בנויים היטב והעיצוב שלהם מייחד אותם, אבל האם זה מספיק כדי להפוך אותם למושכים? תשובה קצרה: כן. המחיר שלהם מעמיד אותם מול אוזניות שלעיתים קרובות הן הרבה פחות מפתות – בין אם מדובר על איכות בנייה, איכות צליל או שילוב של השניים. התחרות ממותגים מוכרים יותר היא כפול או אפילו פי שלוש מהמחיר.

 

אוזניות אלחוטיות Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2 Basic 

למוצר זה של אוזניות אלחוטיות שיאומי חוות דעת הטוענות כי מדובר באיכות סאונד טובה שצריכה להתאים לכל מי שנהנה ממוזיקה אקוסטית. הן גם עובדות די טוב במידה ואתם מאזינים לפודקאסטים או למוזיקה בזמן ביצוע מטלות בבית. איכות המיקרופון טובה מאוד ואמורה להיות שימושית אם אתם מתכוונים לבצע הרבה שיחות קוליות.

 

אוזניות אלחוטיות Xiaomi Mi True Wireless Lite 

למוצר זה של אוזניות אלחוטיות שיאומי ביקורת העוסקת ומדגישה בעיקר את איכות הסאונד, אז אם מדובר במשתנה חשוב לכם, כדאי לשקול זאת.

 

אוזניות אלחוטיות שיאומי קשת בלוטוס Xiaomi Mi Bluetooth Headphone

מסקירה שעשינו בנושא אוזניות אלחוטיות שיאומי ביקורת צרכנים עולה כי רבים מהמשתמשים מרוצים מאיכות הסאונד, כמו כן, האוזניות מאוד קלות ונוחות מאוד לשימוש, ולפי ביקורות הצרכנים ניתן לעשות בהן שימוש במשך מספר שעות. 

יואב בן אריה
יואב בן אריה

איש שיווק, מוזיקאי ואוהב לרוץ כ-50 ק"מ בחודש, (לא בטוח שאני נראה ככה אני יודע), אבל בתור שני כובעי התחביבים האלו, אני מכור לסאונד איכותי. ולכן, אחרי שבחרתי בעצמי כל זוג אוזניות אלחוטיות בהתאם לצרכים שלי, החלטתי לשתף את כל מה שאני יודע על הבחירה הנכונה ביותר עבור הצורך הנכון ביותר.