אוזניות אלחוטיות פיקסל באדס 2 של גוגל

אין הרבה שחשבתי שאני יכול להגיד על מוצרים של גוגל חוץ מ"כיף לי", אבל לצערי הרב זו לא ביקורת חיובית כל כך. מדובר באוזניות הכי מעצבנות שהיו לי, והיו לי.

פיקסל באדס 1 היו מוכרות בתור כשלון לא קטן גם ככה, הן היו האוזניות הקצרות והמציקות שכולם דיברו עליהם, אמרו מראש שהם אוזניות הראשונות של גוגל ולכן אולי יהיו באגים, תקלות וכמובן, אי נוחות לעומות האוזניות שנמצאות כבר בשוק בחוץ, אבל אממה, ממה שכולם סיפרו על ה Buds הראשונות של גוגל, הן היו לרוב תקינות, פשוט לא נוחות במיוחד (היה להם חוט מציק בעיקר).

אבל הBuds 2 שאמור להיות התיקון של הקודמות, בינתיים, עושות לי רק בעיות.

אני אחזור רגע לרגע מפרגן, בעיצוב – אין על גוגל, בתור אחד שיש לו גם אייפונים וגם את הפיקסל 5, הם טובים בלעצב נכון את המכשירים שלהם, הפיקסל באדס 2 נראים מדהימים, נוחים להחזקה ואפילו עם מגנט פנימי שעושה את העבודה בצורה הכי נעימה שאפשר לחוות.

 

נוחות באוזן

ללא ספק נוח באוזן כשזה די עמוק בתוך התנוך ויושב ללא בריחה או נפילה. בתור אחד שרץ הרבה, אלו לא אוזניות לרוץ איתן, אבל לדבר ומוזיקה בצורה כללית, ללא ספק שוות את זה.

אבל הבאג הזה, גרם לי לשים את האוזניות האלה בצד ולחזור לאוזניות הקודמות שלי, לJBL. ולכן, אני לא חושב אי פעם שאמליץ עליהן אלא אם באורח פלא גוגל יגיעו ויסדרו את הבאג (מה שלא קורה, גם אחרי שינוי גרסאות, עדכון, ריסט קשוח ועוד) ויותר מזה, גם אחרי שיחה עם השירות לקוחות של גוגל, שום דבר לא השתנה, עדיין האוזניות לא עובדות ואף אחד לא חוזר אליי מגוגל בשביל לעזור לי לתקן את הבעיה, בקיצור -כסף לים. חבל.

אם למישהו אחר יש חוויה נעימה יותר עם האוזניות שלהן, מוזמנים לפנות אליי ונוסיף את זה כחוות דעת נוספת בתוך האתר שלי, אחרי הכל, החוות דעת כאן הן האישיות שלי עם האוזניות, כי אחרי הכל, זו אהבה גדולה שלי.

לרכישה>>

Wireless V5 Bluetooth Earbuds Works for Google Pixel 2

 

יואב בן אריה
יואב בן אריה

איש שיווק, מוזיקאי ואוהב לרוץ כ-50 ק"מ בחודש, (לא בטוח שאני נראה ככה אני יודע), אבל בתור שני כובעי התחביבים האלו, אני מכור לסאונד איכותי. ולכן, אחרי שבחרתי בעצמי כל זוג אוזניות אלחוטיות בהתאם לצרכים שלי, החלטתי לשתף את כל מה שאני יודע על הבחירה הנכונה ביותר עבור הצורך הנכון ביותר.